aish... x kn tgk je... click lor....

Sunday, March 27, 2011

what should my house look like???(-_-")

okey first of all... im so sorry to all reader... its quite a long time since the last time i update my blog.... sume nyer pasal excessive assignment.... yg watkan otak aku jammed.... urgh....
okey entry tuk kali ni adalah kerana my wife tagged aq tuk wat entry nie.... its about my future home...setiap umah mesti ad living hall an??
.
okey... this is my final choice setelah 15 minit Mr.google menunjukkan katalog2 "beliau" my living room should be cozy yg teramat sgt... sbb aq pentingkan keselesaan tahap maksima....
the next one is dining room
i need it to be simple and neat.... so to my wife... do u think u like it?? the most important this is the bedroom
i prefer a simple bedroom for us nice.... comfort... clean... it will make my life close to perfect....
ha..... part ni plg penting tuk dititik beratkan.... part ni la yang wat aq kenyang.... sendawe....(burppp).. dan juga mybe keracunan makanan(uwekkkkk!!!) just kidding dear... to ney... this kitchen suppose to be useful.... bkn hiasan k.....
next its bout the main attraction in my house...
tada!!!!
amacam best x??? wahaha this is the natural waterfall... but in my dream house.. theres should be a man made water feature... hahahaha
so?? cane ngan taste aq?? tinggi tul taste aq ek.... hurm that what they call dream house.... angan2.... tp kalu ley dapat ap yg aq impikan ni... Alhamdulillah syukur.... hehehe tat all 4 this entry... and see u next time k... chalo bete.... Assalamuaikum....

No comments: